Ik zoek een baan

Wil je werken of stage lopen in een dynamische omgeving waarin je samen met gedreven en betrokken collega's écht het verschil kunt maken voor kinderen en jongeren? Aarzel niet en solliciteer nu!

Stage

Leuk dat je interesse hebt in een stageplek bij de Mutsaersstichting. Wij kunnen enthousiaste stagiair(e)s plaatsen die het vak in de praktijk willen leren en hebben stageplaatsen voor diverse opleidingen en richtingen. Tijdens je stagen dagen we je uit om je kennis en vaardigheden in te zetten en stimuleren we lef en ondernemerschap.
De stageplaats is een veilige leeromgeving met voldoende aandacht voor de student. Bij de Mutsaersstichting werken capabele werkbegeleiders en de praktijkopleiders zijn nauw betrokken bij het hele stageproces. Te allen tijden gaan we zorgvuldig om met het leerproces en de zorg voor de stagiair(e)s in de werkomgeving.
Wij bieden geen snuffel- en maatschappelijke stages aan.

Hier vind je informatie over HBO-stages en WO-stages. Wil je je aanmelden, gebruik dan het aanmeldformulier.

De stages starten jaarlijks in september en februari. Solliciteren voor een stageplek kan tot uiterlijk 15 april voor de septemberroute, en tot uiterlijk 15 oktober voor de februariroute.

Mutsaers Academy

Werken bij de Mutsaersstichting betekent werken in een unieke, dynamische en lerende organisatie waar ruimte is voor ondernemerschap en initiatief. Met ruim 400 enthousiaste en betrokken professionals bied jij kinderen en jongeren grip op hun toekomst. Onze medewerkers zijn de belangrijkste bron van succes. Daarom worden zij gestimuleerd en uitgedaagd om de organisatie en zichzelf voortdurend te ontwikkelen en te verbeteren. Deze hoge ambitie kan alleen bereikt worden door medewerkers die gericht zijn op samenwerken, die klantgericht en ondernemend zijn en die hun verantwoordelijkheid nemen.

De Mutsaersstichting investeert in haar medewerkers, want zij staan aan de basis van ons succes. Dit betekent dat jij, als medewerker, student of stagiaire, mag rekenen op een werkplek waarin je gestimuleerd en gefaciliteerd wordt om het beste uit jezelf te halen. Met cursussen, trainingen en opleidingen bieden we jou de mogelijkheid je kennis te verbreden en je expertise nog beter in te zetten.

We stimuleren en dagen onze medewerkers uit om de organisatie en zichzelf voortdurend te ontwikkelen en te verbeteren.

Wij delen onze kennis en expertise verder ook graag met vakcollega’s buiten onze organisatie. Dit doen we onder andere door cursussen en opleidingsmogelijkheden aan te bieden voor externe vakgenoten. Deze hoge ambitie kan alleen bereikt worden door medewerkers, die gericht zijn op samenwerken, die klantgericht en ondernemend zijn en die hun verantwoordelijkheid nemen.

Werken bij de Mutsaersstichting? Hier vind je onze vacatures.

Bekijk hier onze openstaande vacatures.
Wil je meer weten hoe de dag van de medewerkers eruit ziet? Lees dan hun ervaringsverhalen.

Open sollicitatie

De Mutsaersstichting is altijd op zoek naar enthousiaste, betrokken professionals voor de ondersteuning en behandeling van kinderen en jongeren. Ben jij een gediplomeerd zorgprofessional? Heb je een relevante en afgeronde opleiding in zorg of welzijn maar staat dé vacature voor jou er nu niet bij? Dan komen we graag met je in contact. Stuur ons een open sollicitatie waaruit je talent blijkt!
Als je motivatie en CV voor ons voldoende relevante aanknopingspunten bevatten, nodigen wij je uit voor een eerste informatief gesprek of houden wij je sollicitatiebrief zes maanden in ons portefeuillebestand voor eventuele toekomstige vacatures.
Omschrijf in je motivatie waarom wij niet zonder je kunnen, in welke functie en met welke doelgroep je bij voorkeur wilt werken en/of welke locatie je aanspreekt. Stuur of mail jouw motivatie, uiteraard vergezeld van je CV.

Mutsaersstichting
t.a.v. Afdeling M&O