Ik wil contact

Wil je contact met ons opnemen of heb je een vraag over aanmelden? Heb je een klacht of is er sprake van een crisissituatie? Hieronder vind je alle informatie hoe je in contact komt met de juiste persoon.

Rapport Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Hier vind je aanvullende informatie.

Hoofdlocatie
Mutsaersstichting | Venlo
Postweg 88, 5915 HB Venlo | 077 - 32 17 677
info@mutsaersstichting.nl | www.mutsaersstichting.nl

Samenwerkingspartners
Klik hier voor alle contactgegevens van onze samenwerkingspartners

Hier vind je alle informatie over aanmelden.

Cliëntportaal
Wil je je gegevens inzien? Dat kan! Log hier in op het cliëntportaal. Op de homepage vind je bovenin ook een knop 'login'. Meer informatie over het gebruik van het cliëntportaal vind je hier.

Crisis
Je kunt overdag bellen met jouw behandelaar. Krijg je de behandelaar niet te pakken, bel dan: 077 - 32 17 677. Na 17.00 uur kun je contact opnemen met Meldpunt Crisishulp Jeugd 043 - 604 57 77.

Heb je direct psychische hulp nodig? Bel je huisarts of de huisartsenpost. De huisarts schakelt zo nodig de crisisdienst in. Dit kan dag en nacht.

Klachten
De Mutsaersstichting streeft ernaar goede zorg te verlenen. Om dit te realiseren werken bij de Mutsaersstichting gekwalificeerde en deskundige medewerkers. Dat neemt niet weg dat er situaties kunnen ontstaan waarover je niet tevreden bent. Hier vind je meer informatie als je een klacht hebt.

Pers en media
Voor persgerelateerde of mediavragen kun je contact met ons opnemen: communicatie@mutsaersstichting.nl.