Onze belofte

De Mutsaersstichting wil grip bieden op en richting geven aan de toekomst van cliënten. Wij bieden jeugdzorg, welzijn en onderwijs in de meest complete vorm aan. Het zorgaanbod is passend bij de doelgroepen. We bieden vroegtijdig hulp en advies om de jongere op de juiste plek de noodzakelijke zorg te bieden. Op een van onze locaties of thuis. Zowel kinderen, jongeren, ouder(s)/ verzorger(s), het gezin als ook verwijzers en professionals mogen rekenen op de kennis, ervaring en inzet van de medewerkers van de Mutsaersstichting.

Van de Mutsaersstichting mag je verwachtingen hebben. Dat hebben wij namelijk ook van elkaar.

Gezondheid, energie, duurzaamheid, ruimte voor talent en een eigen plek in de maatschappij staan bij ons hoog in het vaandel. Met deze thema’s geeft de Mutsaersstichting vorm en inhoud aan de zorg- en onderwijsprogramma’s.

Ieder kind is uniek en verdient en een kans op een zo optimaal mogelijke ontwikkeling. Daarom bieden we een behandelprogramma op maat. Eén kind, éen plan: een aanpak wat werkt.