Mutsaersstichting | Venray - Molenpad & Noorderhof

Deze locaties zijn relatief klein en er bevindt zich geen dagbesteding, logeeropvang of kliniek. Op de locatie bevinden zich twee deeltijdgroepen (0-4 jaar en 4-7 jaar). Deeltijd staat voor de behandelvorm, waarbij jongeren aan het begin van de dag komen en aan het einde van de dag weer naar huis gaan.

Naast de groepsbegeleider werken hier ambulante medewerkers. Ook zijn bij ons GZ-psychologen, psychotherapeuten en systeemtherapeuten werkzaam. We bieden op deze locatie intensieve ambulante gezinsbehandeling (IAG) aan en therapieën zoals ervaringsleer, fysiotherapie, logopedie en speltherapie.

De locatie beschikt ook over De Wijnberg SO (Speciaal Onderwijs) dat onderwijs biedt tot en met groep 8. De kinderen van 0-4 jaar zijn veelal de gehele week of in dagdelen op de groep aanwezig.

Mutsaersstichting | Venray - Molenpad
Molenpad 10, 5801 VD Venray