Grijp het leven | Panningen

Haal het beste uit je zelf… Wil jij je leven, of dat van je kind beter inrichten? Ons doel is dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen en erbij hoort. Ook mensen die iets speciaals nodig hebben. Grijp is er voor mensen met leer- ontwikkel en/of gedragsproblematiek zodat ook zij het leven kunnen grijpen.

Wij creëren een veilige leeromgeving en ontwikkelkansen op alle levensgebieden (wonen, werken, leren & vrije tijd). Dit zodat jij jezelf kan zijn, de ruimte en mogelijkheid krijgt om tot je recht te komen en jezelf verder kan ontplooien. Waar nodig ondersteunen wij doormidden van opvang, begeleiding & behandeling.
Samen met jou kijken we welke ondersteuning het beste past. We kijken hierbij altijd naar wie jij bent. Waarin en waardoor kun jij groeien en ontwikkelen? Wat heb jij nodig? Dit doen we samen met ouders en andere belangrijke mensen uit je eigen omgeving. Inzet vanuit jezelf is hierbij een voorwaarde. In hoofdzaak ben je bij Grijp voor jezelf. Jij zit achter het stuur!

Grijp het leven | Panningen
Ruijsstraat 20, 5981 CM Panningen