Weert

Locatie Weert

Centraal gelegen, aan de rand van de stadskern van Weert, ligt de Mutsaerslocatie ‘Het Kwartet’. In het herkenbare gebouw met de kleurrijke schildering, wordt zorg, hulpverlening en onderwijs op maat aangeboden voor kinderen, jeugdigen en ouders.
Het geïntegreerde aanbod van zorg en onderwijs is direct zichtbaar in het gebouw, waar ook een dependance van de SO-school de Wijnberg is gehuisvest. In het pand is bovendien de VSO-school De Widdonck gevestigd, waarmee een intensieve samenwerking bestaat.

Hulp- en behandelvormen:
Jeugdzorg
Jeugd-GGZ
Deeltijd- en ambulante zorg, behandeling en hulpverlening
Dagbehandeling
Trajectbegeleiding

De Wijnberg; school voor speciaal onderwijs
De Widdonck; school voor voortgezet speciaal onderwijs

Weert & KEC de Donderberg Roermond:
Locatie Weert werkt nauw samen met de locatie in Roermond (KEC de Donderberg). Het kan voorkomen dat cliënten van locatie Weert voor een specifiek onderdeel van de behandeling naar de locatie in Roermond worden verwezen. Vanuit de locaties Weert en Roermond kan de Mutsaersstichting het brede zorg- en onderwijs aanbod in regio Midden Limburg bieden en daarmee dichtbij haar cliënten houden.

Bereikbaarheid:
Telefonisch spreekuur instroomcoördinator: maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.15 uur en/of van 13.15 tot 16.30 uur via telefoonnummer: 077-3217891 (secretariaat instroomteam).

Contactgegevens:
Locatie Weert