Weert

Locatie Weert

In Weert werkt de Mutsaersstichting in het Kennis- en Expertisecentrum Weert samen met de Aloysius Stichting, de Wijnberg, MeerderWeert en Onderwijsgroep Buitengewoon. Een intensieve samenwerking, waarbij op een efficiëntere en effectievere wijze gebruik gemaakt wordt van elkaars kennis en expertise én de beschikbare middelen.

KEC Weert wordt mede mogelijk gemaakt door een financiële bijdrage van gemeente Weert en Provincie Limburg.

In KEC Weert biedt de Mutsaersstichting, samen met haar partners, zorg- en onderwijs op maat

Hulp- en behandelvormen:
Jeugdzorg
Jeugd-GGZ
Deeltijd- en ambulante zorg, behandeling en hulpverlening
Dagbehandeling
Trajectbegeleiding

De Wijnberg; school voor speciaal onderwijs
De Widdonck; school voor voortgezet speciaal onderwijs

KEC Weert & KEC de Donderberg Roermond:
Locatie Weert werkt nauw samen met de locatie in Roermond (KEC de Donderberg). Het kan voorkomen dat cliënten van locatie Weert voor een specifiek onderdeel van de behandeling naar de locatie in Roermond worden verwezen. Vanuit de locaties Weert en Roermond kan de Mutsaersstichting het brede zorg- en onderwijs aanbod in regio Midden Limburg bieden en daarmee dichtbij haar cliënten houden.

Bereikbaarheid:

Team Toegang Midden-Limburg (toegangmiddenlimburg@mutsaersstichting.nl) via telefoonnummer: 077-321 78 97

Contactgegevens:
Locatie KEC Weert