Roermond

Locatie Roermond

In Roermond werkt de Mutsaersstichting in het Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg samen met de Aloysius Stichting, de Wijnberg en Samenwerkingsverband Midden-Limburg VO. Een intensieve samenwerking, waarbij op een efficiëntere en effectievere wijze gebruik gemaakt wordt van elkaars kennis en expertise én de beschikbare middelen.

In het Kennis- en Expertisecentrum in Roermond biedt de Mutsaersstichting, samen met haar partners, zorg- en onderwijs op maat.

Vanuit deze middelgrote locatie werken zo'n 65 medewerkers dagelijks aan een zorgweg die het beste aansluit bij de behoefte van de cliënt. Dat kunnen kinderen, jeugdigen en jongeren (tot 23 jaar) zijn. Dichtbij de eigen woonomgeving kan een kind of jongere hier zijn behandeling of therapie volgen, eventueel in combinatie met onderwijs. De ruim opgezette locatie heeft diverse behandelkamers en gesprekskamers en biedt vijf leefgroepen een geheel op behoefte en leeftijd ingerichte omgeving voor dagbehandeling. voor buitenspelen is volop ruimte; het pand wordt omringd door een tuin welke voldoende plaats biedt voor spelbeleving.

Hulp- en behandelvormen:

Jeugdzorg

Jeugd-GGZ

School voor speciaal onderwijs

Deeltijd - en dagbehandeling

Ambulante zorg en hulpverlening

Bereikbaarheid:

Telefonisch spreekuur instroomcoördinator:

maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.15 uur en/of van 13.15 tot 16.30 uur via

telefoonnummer: 077-321 78 91 (secretariaat instroomteam).

Contactgegevens:

Locatie Kennis- en Expertisecentrum de Donderberg