Vrienden van de Mutsaersstichting

De steunstichting 'Vrienden van de Mutsaersstichting' is er voor degenen, particulier of bedrijf, die de Mutsaersstichting een warm hart toedragen. Zij steunen de Mutsaersstichting met een eenmalige of structurele bijdrage voor onderzoek, projecten en/of activiteiten die niet uit de reguliere gelden gefinancierd kunnen worden. De steunstichting, in 1988 opgericht, zamelt bijdragen in, beheert deze en besteedt ze aan projecten die het werk en de cliënten van de Mutsaersstichting ten goede komen.

De steunstichting 'Vrienden van de Mutsaersstichting' is een onafhankelijke en eigenstandige stichting, geregisteerd bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer 41063744.

De Vrienden van de Mutsaersstichting zamelt momenteel onder andere bijdragen in om 'buitenactiviteiten' voor de cliënten/kinderen te financieren. Het gaat hierbij om een klimbaan aan de bosrand en een overdekt buitenlokaal op het terrein van de locatie in Venlo.

Ook Vriend worden van de Mutsaersstichting?

Ga dan naar 'Word onze vriend' hiernaast en vul het formulier in.