Mutsaersstichting als werkgever

Werken bij de Mutsaersstichting betekent werken in een unieke, dynamische en lerende organsatie. Met ruim 400 enthousiaste en betrokken professionals bied jij onze cliënten grip op hun toekomst. Medewerkers zijn onze belangrijkste bron van succes. Daarom worden zij gestimuleerd en uitgedaagd om de organisatie en zichzelf voortdurend te ontwikkelen en te verbeteren. Deze hoge ambitie kan alleen bereikt worden door medewerkers, die gericht zijn op samenwerken, die klantgericht en ondernemend zijn en die hun verantwoordelijkheid nemen.

Tegenover deze niet geringe verwachtingen staat een modern HRM-beleid en een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een flexibel meerkeuzesysteem, een prima pensioenregeling, een tegemoetkoming in de collectieve ziektekostenverzekering en collectiviteitsregeling Centraal Beheer. De Mutsaersstichting is een op ontwikkeling gerichte organisatie die investeert in een prettige werkomgeving en in de talenten van haar medewerkers. Dit hebben we ook in de visie op ons HR-beleid vertaald.

De Mutsaersstichting is uniek in Nederland, een full service centrum voor kinderen, jeugdigen, ouders en gezinnen waar diagnostiek, behandeling, begeleiding, bescherming, opvang en onderwijs wordt geboden en waarbij de expertise ook wordt ingezet om preventieve en politiek-maatschappelijke activiteiten in het belang van de doelgroep te ontplooien. Dit doen we vanuit onze locaties in Venlo, Venray, Roermond, en Weert.