Mutsaersstichting als opleidingsinstituut

De Mutsaersstichting investeert in haar medewerkers, want zij staan aan de basis van ons succes. Dit betekent dat jij, als medewerker, student of stagiare, mag rekenen op een werkplek waarin je gestimuleerd en gefaciliteerd wordt om het beste uit jezelf te halen. Met cursussen, trainingen en opleidingen bieden we jou de mogelijkheid je kennis te verbreden en je expertise nog beter in te zetten.

Stagaires en studenten vinden bij ons een werkomgeving waar zij volop de kans krijgen werkervaring op te doen. Dit komt niet alleen tegemoet aan een maatschappelijke verantwoordelijkheid, maar houdt onze organisatie ook levendig, alert en op ontwikkeling gericht. Lees meer over stagemogelijkheden onder stage.

Wij delen onze kennis en expertise verder ook graag met vakcollega's buiten onze organisatie. Dit doen we onder andere door cursussen en opleidingsmogelijkheden aan te bieden voor externe vakgenoten.