Workshop informatieverwerkingsstoornissen op internationale conferentie CDSC

Datum: 5-6-2014:

Jolande Geerling en Karlijn Putmans van de Mutsaersstichting verzorgen op 28 juni in Rotterdam een workshop tijdens de internationale conferentie: ‘Child Development in School & Community’ (CDSC). Een conferentie over kindontwikkeling en de invloeden hierop van buitenaf zoals school en hun maatschappelijke omgeving.

Zij zullen onze Neuropsychologische behandeling als effectieve integrale aanpak voor informatieverwerkingsstoornissen presenteren aan professionals.

Tijdens deze 3-daagse conferentie worden theorie en praktijk aan elkaar verbonden doordat kennisuitwisseling plaatsvindt tussen academische centra, jeugdzorg, de geestelijke gezondheidszorg, scholen en andere relevante partijen die zich bezighouden met kindontwikkeling en de zorg voor kinderen. Recente inzichten en praktische implicaties worden gepresenteerd en bediscussieerd.

Meer informatie over de conferentie of het programma is te lezen op: www.cdscs2014.org

Meer informatie over onze Neuropsychologische behandeling als effectieve integrale aanpak voor informatieverwerkingsstoornissen is te vinden onder verwijzers/zorgprogramma.

Status: