Nationaal Fonds Kinderhulp - Super bedankt!

We hebben onlangs weer een mooie reactie ontvangen van een moeder die blij is met de hulp van Nationaal Fonds Kinderhulp.

De ouders van Leslie (gefingeerde naam) laten weten dat ze ontzettend geholpen zijn door het Nationaal Fonds Kinderhulp die hen in de gelegenheid heeft gesteld om voor hun kinderen een tablet aan te schaffen met Autiplan. Moeder en Leslie gebruiken Autiplan al een tijdje en zijn inmiddels gestart met een Smiley Training waarvoor ze de tablet ook gebruiken. Helaas werd Leslie nog niet toegelaten tot de zwemles omdat zijn concentratie te zwak is en daardoor het leerrendement te laag is. De zwemles blijft op het wensenlijstje staan. De ouders van Leslie hebben Nationaal Fonds Kinderhulp gevraagd of ze het resterende bedrag mogen besteden aan de herinrichting van de slaapkamer van beide kinderen. Moeder heeft een kledingkast gekocht en laat blij weten: “Nationaal Fonds Kinderfonds Super Bedankt! Nu hebben beide kinderen er wat aan”.

Zoals waarschijnlijk wel bekend zet Nationaal Fonds Kinderhulp zich in voor kinderen in Nederland die opgroeien in armoede. Ook door de Mutsaersstichting worden aanvragen bij het fonds ingediend om kinderen te ondersteunen. Nationaal Fonds Kinderhulp zoekt collectanten: lees meer hierover op de website https://kinderhulp.nl/collecte/

Status: