Mutsaersstichting breidt telefonisch spreekuur voor huisartsen uit

datum: 1-9-2014:
Na een succesvolle pilot met huisartsen uit de regio Venlo breidt de Mutsaersstichting het telefonisch spreekuur voor huisartsen uit naar de gehele regio Noord-Limburg.

Elke dinsdag en vrijdag van 11:30 tot 12:30 is Wemke Veldhuijzen, zelf huisarts en als arts assistent kinder- en jeugdpsychiatrie werkzaam voor de Mutsaersstichting, telefonisch bereikbaar via 077-3217570 voor vragen van huisartsen. Het kan gaan over vragen van patiënten die bij de Mutsaersstichting in behandeling zijn of zijn geweest, medicatievragen en overige vragen. Waar nodig heeft mevrouw Veldhuijzen korte lijnen met de psychiaters en behandelcoördinatoren van de Mutsaersstichting.

Naast dit spreekuur blijft voor verwijzingen dagelijks consult mogelijk met de Instroomcoördinatoren (Noord) van de Mutsaersstichting. Zij zijn tussen 9:30 en 12:00 uur bereikbaar. Voor IBS-gerelateerde verwijzingen is de Mutsaersstichting tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar.
Status: