Jij

Iedereen heeft wel eens een probleem, maar wanneer is het een psychiatrisch probleem? Dat kan bijvoorbeeld een depressie zijn, autisme, ADHD, een eet- of angststoornis of woedeaanvallen. Hoe moeilijk het ook is, samen komen we er uit. Je hebt dan misschien een probleem, je heb ook kwaliteiten; dingen waar je goed in bent. Die kun je gebruiken om beter met moeilijke situaties om te gaan. De ondersteuning van de Mutsaersstichting is altijd maatwerk; ongeacht of het zeer complexe of (relatief) eenvoudige zorg betreft. Samen maken we een plan dat bij het hele gezin en je omgeving past. Hoe verschillend de zorg- of hulpvraag ook is, wij hebben maar één belang: cliënten weer grip op de toekomst bieden met een aanpak en een plan dat werkt.

Heb je vragen over jezelf of iemand die je kent? Of wil je direct aanmelden? Neem dan contact met ons op via 077-3217677 of via mail info@mutsaersstichting.nl